II Konkurs win i nalewek domowych – PATRONAT MEDIALNY

logo

 

Jest to druga impreza z tego cyklu ? ubiegłoroczna edycja cieszyła się sporym zainteresowaniem; na konkurs wpłynęło kilkadziesiąt win i nalewek. Konkurs, szeroko prezentowany w regionalnych mediach (TV Kłodzko, Tygodniki: Brama oraz Euroregio Glacensis, portal ziemiaklodzka.pl, gmina.klodzko.pl, jaskier.com.pl) spotkał się z niezwykle ciepłym przyjęciem, o czym świadczą liczne, pozytywne komentarze.

?Konkurs win i nalewek domowych? jest świetną okazją do porównania umiejętności winiarskich, zaprezentowania własnych wyrobów, wymiany receptur, podzielenia się swoimi doświadczeniem i uwagami. Organizatorzy pragną propagować bogatą i szlachetną kulturę picia wina, zachęcić do delektowania się jego bogactwem, odkrywania nowych doznań zapachowych, smakowych, oraz przybliżyć społeczeństwu zasady etykiety spożywania tego wyśmienitego trunku.

Poza konkursem, dla wszystkich uczestników: zarówno osób biorących udział, zaproszonych gości, jak i miłośników, koneserów ciekawych smaków, którzy zawitają na imprezę, przygotowano galerię prac graficznych artystów młodego pokolenia, nastrojową muzykę, ciekawe konkursy oraz apetycznie zastawione stoły, na których znajdą się rozmaite wina oraz smakowite, dopasowane przystawki.

Aby uatrakcyjnić rywalizację, dla zwycięzców konkursu głównego przygotowano ciekawe nagrody o tematyce winiarskiej, m.in. akcesoria winiarskie, butle, gąsiorki, czasopisma, książki.

Sponsorzy, patronat medialny: Sklep internetowy Euro ? Win, Magazyn ?Świat win?, TV Kłodzko, Tygodnik Euroregio Glacensis, Brama ? Gazeta Prowincjonalna, Portal Internetowy – Ziemia Kłodzka.pl.

Kliknij aby zobaczyć regulamin konkursu.

542_3

542_1542_2

Share:

Author: admin